Slö, Segare, Tröttast!!!

Idag hoppade vi över träningen. Jag är fortfarande superseg. Vet inte vad det är som gör mig så himla trött. Imorn är träningen ett måste och då blir det dubbelpass med tanke på dagens vila. Hoppashoppashoppas energin är tillbaka då.




Jag vill verkligen inte att denna helg ska gå fort, men JÖSSES vad jag längtar tills på tisdag. Jag går omkring med keps på huvudet för att slippa skämmas över min nuvarande frisyr. Inge roligt. Vilket iofs gör att det knappast kan bli värre!! Köpte ett diadem som kanske kan vilseleda galenskaperna lite tills dess hehe. 

Nej jag tror bannemej jag ska gå och lägga mig nu. Jag är bamsetrött som sagt!! Klockan behöver ju faktiskt inte närma sig midnatt för att det ska vara okej för mig att krypa till sängs. 

Blablabla... GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback