Säg mig vad jag ska göra!!

Jösses vad tankar det snurrar i mitt huvud idag. Märks det eller? :P

Just nu är det valet inför tisdagens besök på salong Hårtussen som bearbetas. What color should I choose?

Alla (nej inte alla, men många) har sagt att jag passar så bra i det mörka, att jag ska fortsätta att ha det som jag har det nu. Och SUPERTACK för det, men ibland känner man bara att man vill göra en förändring. Däremot kan jag hålla med om att det mörka kanske är det bästa för mig. Och dessutom vet jag inte vad det är för sorts förändring jag önskar. Som alltid vill jag "bli snygg"... ni vet kliva ut från salongen som en helt annan människa som reagerar på sin egen spegelbild i alla skyltfönster. Bara för att man är sååå nöjd!!

Out with the old and in with the new!!

Men vad är mitt nya???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback