Pladderfia

Helt otroligt vad trött jag är på mornarna. Bådar inte gott inför den kommande skolstarten. Första veckan kommer att vara en pina. Och dagarna går ju så jädrans fort nu så det är ju verkligen snart dags att sätta sig i skolbänken igen. BLÄ!!!! Längtar bara tills de första 4 veckorna är över sedan har jag min efterlängtade slutpraktik. Wiiee. Träffade min handledare på ICA häromdagen och även hon längtade tills jag skulle komma, vilket jag tar som ett bra betyg hehe.

Nej nu måste jag koncentrera mig på min frukostyoghurt innan Krille grabben kommer på besök och kräver kaffe och kaka... ;).

Annars idag då?
Det blir träning, mysfika med Johanna (har längtat som bara den efter henne och de andra tjejerna) och sedan packa packa packa!! Väntar ivrigt på att Tobbe och Elin ska höra av sig och avslöja om de följer med eller inte. HOPPAS!!

MEN jag skulle ju sluta skriva... ADJÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback