Live från Stockholm

Kan inte skriva nått annat som rubrik. Det har bara blivit så. Passar liksom bäst!! :P

Jag, Älsklingen, Madde, Sarfve och Kritte sitter för tillfället i Sarfves snygga lägenhet och dricker skumpa. Tydligen sånt man ska göra i Stockholm hahahaha.... Roligt har vi iallafall!! Och roligare blir det garanterat.. :)) Tanken är att vi ska gå på Gröna Lund imorn. Jag hoppas verkligen vi kommer iväg hehe. Det beror på hur roligt det blir!!

Nej så vad säger mina vänner...

Sarfve: "jag kommer aldrig att ha råd med TÖRLEY igen"
Henrik: "livet är en fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Madde: "Åh typiskt, mina popcorn är slut!"
Kritte: NO COMMENTS! Men Sarfve påpekar att Jake is soon to come!!!!!! ;))

Så vad har jag att säga??? Äh... "SKÅÅÅÅÅL"
Eller som Maddes vän hade sagt.... Meeen men kkäääre nån då!!!




Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag älskar också att laga mat men niklas börjar ta över den platsen nu, :p haha. det har varit en bra helg trots att jag jobbar hela helgen! hoppas ni hade det bra i sthlm, mötte er nyss när jag skulle upp till kontoret ;) KRAM

2010-08-15 @ 18:10:35
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback