Jag kan åka, jag är inte rädd...

Planerar att besöka Gröna Lund på lördag och jag var precis inne på deras hemsida och kikade lite. Förbereder mig mentalt på vad som komma skall. Och när jag ser dem såhär på små videoklipp så ser de ju inte så farliga ut. De ska jag nog klara av de flesta, men HAHAHAHAHA på den kan jag lova. Jag är bland det fegaste som rör sig på denna jord (känns det som i varje fall) när det kommer till karuseller och vad jag vågar testa. Vill, men vågar inte om ni förstår vad jag menar... ;))

Men fan va kul det ska bli... WWWiiiiiieeee



Det tråkiga med sånna här ställen är ju köerna. Så får jag dig att inte åka dit på lördag så att vi slipper slösa alla timmar på millånga köer??!! Tack på förhand!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback