Ingenting duger

"Jag har ingenting att ta på mig!"

Någonsin uttalat den meningen? Det har jag, ett flertal gånger, och ändå är varenda en utav mina garderober fullsmockad av kläder. På något konstigt vis så förlorar ett klädesplagg sin charm efter att man invigt dem. För det är ju inte så att jag köper kläder som jag från början inte tycker om. Det finns bara alltid så mycket annat jag önskade att jag hade, annat som min garderob inte innehåller. Konstigt hur det är det där!

Det är dock inte bara mina kläder som bekymrar mig just nu. Jag ska ringa till Helen imorn och boka en klipp och färgtid och har fortfarande inte bestämt vad jag ska hitta på. Vet inte riktigt vad man kan göra med dessa mörka testar, men nått ska vi väl kunna hitta på. Är sugen på en större förändring, men som alltid är jag lite feg och nervös. Hoppas vi kommer på nått snyggt och att resultatet blir bra! Och som vanligt när jag blir sugen på nått nytt så vill jag ha tid NU. Hoppas hon har något ledigt snart!

Nu mina vänner ska jag lägga mig och läsa. Har vilodag imorn så då ska jag nog sova lite längre. Gott!! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback