fler goda tips...

4. Sök INTE på google efter ett gammalt avsnitt av Big Brother US som du önskar se. Då gör du ett bättre val än vad jag gjorde nyss och slipper se vem som tar hem hela skiten.

5. Gå INTE på trevliga försäljare som ringer och lockar med dina intressen, t.ex. böcker. Då gör du ett bättre val än mig och slipper bli förbannad när de inte håller vad de lovar eller du måste ringa 10 samtal innan du får din vilja igenom. Du slipper dessutom bli så förbannad och irriterad så att du skakar. Det kan då vara svårt att hålla sig trevlig.


SUCK vad mycket jag får gå igenom för att ni ska göra bra val här i livet. Lär och lev!!

(med min otur de senaste dagarna så kommer det garanterat fler punkter)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lättare att svara tillbaka här en på bloggen :)

Visst såg jag att det var du ( efter att det kopplade ) hehe. jag såg nog lite fundersam ut tror jag men till slut så :)

Ja nu är han ute det lilla livet :), så nu snart är det dax för den däe fikan tycker jag :) Kraam

2010-08-19 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback