En underbar känsla!

I sovrummet ligger min prins och sover. Det har han gjort sedan några timmar tillbaka och när jag tittar på honom så känner jag en sån där speciell värme i kroppen. Det stavas kärlek och det finns det gott om från mig till honom. Skulle gärna ta ett kort på honom nu för att visa er mannen i mitt liv när han är som sötast, men det skulle förmdoligen inte vara så populärt hehe.

Snart lägger vi till ännu ett år till vår tid tillsammans  och vi har fått ett väldigt lockande förslag på hur detta skulle kunna firas. Det är dock vår ekonomi och Henriks spelschema som styr. Och självklart är det vårt motto "as long as we´re together" som tröstar om det inte skulle gå igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback