En resa tillbaka i tiden

Helgen har varit kanon!

FREDAG: Dagen började med ett kondition och BENpass på gymet. Det känns nu vill jag lova. :P 

Till kvällen dukade vi (jag, Henrik och som ni ser även Laban hehe) upp för trerätters. Förrätten stod på bordet när gästerna kom och efter all god mat satte vi oss framför tv:n och tittade på bilder från vår Turkiet tripp samt Ölandstrippen.

  

LÖRDAG: Vi gick upp tidigt och följde med Ulf, Agneta och Madde till Örebro.
Då såg jag såhär galen ut hehe...



När vi kom hem gjorde vi oss redo för kvällens 20-års fest. Det blev en resa tillbaka i tiden...

80-talet det ljuva!

Såhär såg vi ut...



och här är födelsedagsbarnet...



   
   
   
   

Som ni ser fick vi dessutom träffa Magnus Uggla :)
Skitrolig kväll som alltid med dessa människor!!

Och ÄLSKLING: fan va jag älskar dig.. ;)




Kommentarer
Postat av: Elin karlsson

Saknar dig vännen.. =) jag & tobbe har lite planer till helgen, & vi vill gärna ha sällskap om det är möjligt... ;) jag hör av mig imorn efter jobbet, så kan vi prata lite mer :) kramar

2010-08-01 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback