Både bra och dåligt att snart vara klar!

Jag märker att veckorna passerar så kvickt att jag snart kommer att klara av dessa sista kurser. Men hur kommer det egentligen att kännas när januari går mot sitt slut och examensarbetet är inlämnat och (förhoppningsvis) godkänt?

Att bli examinerad lärare i januari:

NEGATIVT:

Inget klirr i kassan
Arbetslös
Nothing to do
Måste ha med arbetsförmedlingen att göra
Ovetande om hur framtiden ser ut
Saknaden av klasskompisar
INGET KLIRR I KASSAN

POSITIVT:

Tillgänglig för arbetsmarknaden
Chans att öka min inkomst
Slipper pendlingen (förhoppningsvis)
Slipper allt krångel med lån/köp av böcker som inte kommer i tid eller egentligen inte hade behövts
Tid för fritidssysslor och hemmet



ajajaj just nu överväger de negativa punkterna. hjälp mig gärna att finna fler att skriva till under rubriken positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback