B H 90210

Varje dag klockan 16.05 går det två avsnitt av Beverly Hills på fyran och nästan varje dag kommer jag på det antingen precis inför det andra avsnittet eller efter båda. Inge vidare bra minne jag inte!! Får nog ställa klockan i fortsättningen.


För tillfället sitter jag och väntar på att Henrik ska komma hem från en intervju han åkte iväg på för snart två timmar sedan. De hade tydligen många frågor att ställa med tanke på tidsåtgången. Vi hade planer på att åka till Nykroppa och måla lite, bräderna till portalen och en hylla som ska upp i hallen, men nu börjar klockan bli så mycket att jag funderar på om vi inte ska skippa det idag. Börjar bli hungrig dessutom! Jaja vi får se vad herrn säger när han väl kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback