Aj fan!

Varje termin är det flera moment på internet som ska till för att man i tid ska få sitt studiemedel och denna gång tänkte jag vara ute i god tid så att pengarna skulle komma in på kontot fort. Japp.. jag registrerade mig på kursen och loggade in på csn för att lämna studieförsäkran, men det gick inte. Jag tänkte att registreringen kanske inte tagits emot ännu och att det därför skulle dröja en stund. Varje dag i en vecka har jag därför loggat in utan lycka. Så när klasskamraterna idag berättade att de inte haft några problem alls så blev jag irriterad över att det bara krånglade för mig. Typiskt!! Så jag beslutade mig för att ringa till csn. Där fick jag snabbt svar på varför det inte gick lika bra för mig...

...jag hade glömt att skicka in anmälan. Aj fan va man tvungen att göra det också. :P




jaja nu är anmälan gjord och det är bara för mig att snällt vänta ytterligare några dagar på att få den godkänd så att jag kan lämna den förbaskade studieförsäkran.

Så hur har dagen annars varit?

Kanonkursstart skulle jag vilja påstå. Känns redan som att det kan bli en givande kurs med roligt kursinnehåll. Och det bästa av allt... vi fick ledigt imorn.. :P hehe. Nej men vi slog ihop två lektioner tills på onsdag istället. Perfa för oss som reser och säkert för flera andra också!! Så imorn ska jag till biblan och sedan träna!!!! Kalas dä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback