Vill du veta vad jag gjort idag?

Blev en shoppingdag i Örebro. Lite nytt till vår/sommargarderoben, möbel till balkongen och annat smått och gott. Älskade Mamsen var med och stackarn fick följa med i nästan varenda butik på Marieberg. På vägen hem pratade jag en stund i telefon med Milla, vilket gjorde mig på härligt lördagshumör... :).. Ser fram emot att träffa henne och de andra på fredag!!!! Kvällen fortsätte iallafall i Nykroppa där vi blev bjudna på räkor och annat smaskens.
Nu är vi hemma, jag har precis klippt Henrik "älsklingen" Stjernberg och det är dags för mig att krypa i säng. Är så trött att det är svårt att knåpa ihop detta inlägg till coh med. Dessutom står Henrik och trampar här bredvid för att han väntar på SIN dator. Jaha, nu ska han äta upp mina daimkulor dessutom... tur att jag älskar honom så... tihi!!

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback