Värt att kämpa för

Nu har snart hela måndagen gått och jag har i princip suttit/legat i soffan hela dagen. Imorn får vi verkligen hoppas att jag mår bättre så jag orkar iväg till spinningen. Och att jag orkar plugga mer än jag gjort idag. Fick ju lite gjort idag, men det är MYCKET kvar. Alldeles för mycket. Har inläsning till veckan och den måste jag verkligen ta tillvara på.

Efter tentan så är det iallafall en del att se fram emot. Valborg/25-års fest hos Camilla. Helgtripp till Uppsalatrakterna för besök hos min älskade moster. Endast ca 5 veckor kvar till sommarlovet. Ja det är tur att det finns toppar i planeringen som gör att man orkar med denna stress och press emellanåt.

Nej slutpladdrat. Jag ska ta min värmekudde och lägga mig och läsa en stund.



nått annat jag längtar till just nu är helgen. ser fram emot en lugn och skön helg tillsammans med min älskade sambo (som jag för övrigt älskar med än jag beskriva med ord). tror vi är i behov utav en mysig hemmaKRAMkväll med god mat, bra filmer och nått glas vin. det kan vi vara värda.


Kommentarer
Postat av: J

Nej nu så får du ta bort snöflakesen :D

2010-04-19 @ 22:11:31
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback