Stress, längtan, ångest, glädje... blandade känslor kan man säga.

Jag är en person som stressar upp mig för det mesta, så att vänta på ett tentaresultat i över en vecka är liksom inte riktigt min grej. Jag känner mig skör och hinner tvivla på mig själv tusen gånger om. För var dag som går (nu nästan för var timme som går) så känner jag mig mer och mer säker på att jag INTE har klarat det. Denna väntan är fruktansvärd!! Ge mig bara det förbaskade resultatet så jag vet och kan gå vidare därifrån.

Antalet nyblivna mammor/pappor och gravida ökar runt om mig med väldig fart och jag börjar känna pressen en aning. Dock är det inget vi kan planera för i nuläget då vi har massa studier, resor och arbetssökningar kvar att kämpa med. Jag har bestämt mig för att ta en dag i taget och se vart det leder oss. Just nu är det sommaren och allt underbart den kommer att erbjuda som är min största längtan just nu. Vi satt faktiskt och pratade om det förut och jösses va många förslag vi har.

- Smålandsresa med Mamma och Syrran.
- Tripp till Halmstad för att besöka Gicka med familj.
- Partyhelg i Norge tillsammans med Rienas.
- Cykeltur med picknickkorg till Hättälven.
- Campinghelg tillsammans med ett gäng kompisar.
- Långa lata dagar på stranden.
- Utomlandsresa (som ej känns növändig om vi hittar på allt det andra roliga)
- Grillkvällar med familjen och vänner.
- Kräftfest med Mamma och Grefves.

Ja vi har ju minst sagt saker att välja mellan samt se fram emot. I like it alot!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback