Alla på en och samma gång

Tryckte på lite extra motstånd och kraft idag under spinningpasset. Det känns, och kommer förmodligen att kännas ännu mer imorn. Men det är gött. Det ska kännas när man har varit duktig. Hoppas kunna komma iväg på core imorn. Men först ska dagen innehålla MASSA plugg. Går inte att ligga på latsidan längre utan nu är det allt och lite till som gäller.

Nu skrev brorsan på msn... skönt att höra lite ifrån honom. De är fortfarande kvar i Göteborg och nu är ju även Wille där. Längtar till de kommer hem så jag får träffa dem alla. Krama om mina små hjärtegull. Och deras föräldrar med för den delen hehe.

Nej nu ska jag koncentrera mig på konversationen... Mamma blev inbjuden i den dessutom. Mycket nu.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback