Knep och knåp

Besökte panduro igår och inhandlade lite små spännande ting. Är på riktigt pysselhumör och fick en rolig idé när jag tittade runt på internet häromdagen. Vad jag pysslar med är dock en hemlighet för närvarande, men framöver ska nog bilder kunna visa vad jag sysslat med. ;) 

Henriks ord om mig!

Irresistible
Duktig
Ambitiös
-
Min
Ansvarsfull
Rolig
Ivrig
Envis

Mina ord om Henrik!

Hjälpsam
Energiknippe
Noggrann
Rolig
Ivrig
Kärleksfull

Vi kom fram till att det är förbaskat svårt att finna egenskaper på specifika bokstäver. Iallafall när det bara ska vara ett ord hehe... men vi lyckades knåpa ihop nått till slut!! Tack för de snälla orden min prins! Tycker speciellt om det som börjar på M... ;).

Min bikini kom idag. Den satt som den skulle. Snarare fel kropp i denna bikini än fel bikini på rätt kropp, men det är lite svårare att beställa hem tyvärr.

Nej nu skulle ett glas rött sitta fina. Väntar nog dock en liten stund till tills grillen ska tändas. Mys-pys-afton!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback