Det är inte lätt när det är svårt!


Just nu är jag bara så arg på denna jävla rygg/nacke/huvudvärk.
Att jag aldrig ska bli bra!!

Var precis med om en ganska rolig sak. Jag körde Henrik till Babylon för han hade beställt pizza och när vi åker hemåt så kommer det en äldre kvinna från en väg på min högersida. Jag åker inte på huvudled så det är högerregeln som gäller och därmed bromsar jag in för att låta henne åka. Hon står kvar länge och väl och tittar på mig som ett fån. Nej hon rör sig inte så då får jag väl åka då. Så råkade jag ha i fel växel och får därmed motorstopp och när jag tittar till på tanten i bilen bredvid så sitter hon och skrattar. Haha, ja det kunde hon gott göra med tanke på att hon inte ens kan trafikreglerna. Man kan ju undra vem som är det största skämtet i det fallet? Och vilken vuxen människa skrattar åt en människa som får motorstopp nu för tiden? Det må nog hända de flesta några gånger i livet.
Kanske vore en bra idé att man fick göra ett nytt "körprov" när man haft körkort en längre tid?!
Jaja roligt att man kan roa nån ibland iallafall!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du är intresserad av träning och hälsa så tycker jag att ny ska spana in min nya blogg! Där kan du hitta massor av inspiration. Ha det bra! Kram

2010-04-19 @ 19:58:17
URL: http://halsologgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback