Klockan är ju för fanken snart halv sju!! Vart tog min söndag vägen?!!

Hjälp vad jag har pluggat idag. Nej nu ljuger jag faktiskt. Tyvärr. Skjutsade ju Wille till Skara i morse, åt lunch och tittade på Gossip Girl när jag kom tillbaka hem och sedan somnade jag i soffan. Så kan det gå. Men ska verkligen ta tag i detta till veckan nu. Har bara två veckor på mig att läsa in mig ordentligt inför tentan. Vill gärna känna mig mer säker nu än efter den förra (som jag för övrigt förhoppningsvis får resultatet från imorn eller på tisdag).




I lördags efter allt farande, byggande av trall och städning så tyckte vi att vi var värda en mysig vinstund i soffan. Vi var ganska trötta så det kändes väldigt väldigt skönt kan jag lova!!

Pust och stön, imorn är det skola igen. Känner INTE för det just nu, men tur att jag har så mysiga klasskompisar som gör så att det känns lite värt att åka in ändå...




Johanna, Mika, Lina, Sofie och så har vi Elin på ensamma bilden. Johanna ville inte riktigt vara med, men hon fanns också närvarande hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback