Det korta inlägget (not)

Underbara underbara väder. I LOVE IT!
Dock är jag så blek just nu att jag bländar de jag möter. Inte så kul. Måste åtgärdas, men inte idag!

Första lektionen av sista kursen innan sommaren är avklarad och den var riktigt intressant faktiskt. Känns som att denna kurs passar mig. Skönt!

Idag har jag lite ont i min arm. Tror faktiskt jag kan kalla det träningvärk. Det beror nämligen på bowlingspasset igår. Riktigt kul var det. Första omgången gick bäst för min egen del, sedan gick det mest bara utför. Kände mig lite småbesviken på mig själv en period, men det gick över som tur var. Wille älsklingen var jätteduktig. Första gången han bowlade så det var lite tungt, lite svårt och blev några rejäla dunkar i golvet innan det till slut gick riktigt bra. Han brås på sin fasters skills förmodar jag.. :P.. hehe.
Jag vann alltså första omgången. henrik vann de två andra, men det är ju inte så viktigt att veta ;-)







Så till det ni alla väntat på...... (okej kanske inte alla, men eventuellt nån?...hehe) 25-års festerna i bilder!!

1.
Plats:
Mammas lägenhet i Karlskoga, senare statt.
Partypolare: Henrik, Tobbe, Elin, Camilla, Jimmy, Sara, Emma, Malin och Sanna.
Kommentarer: Kanonkul kväll. Tack söta tjejerna (och killen hehe) för de fina presenterna.  











2.
Plats: Hemma hos oss, senare köket.
Dagens gäster: Henrik, Magnus, Mamma, Nette, Agneta, Ulf och Madde.
Kvällens partypolare: Henrik, Tobbe, Elin, Rya, Magnus, Emil och Robba.
Kommentarer: Förutom saknaden av familjen Grefve så var det en underbar dag. Tack för alla perfekta presenter och tack för att ni alla är sååå underbara. Har alltid kul med er.











3.
Plats:
Hemma hos oss natten lång!
Partypolare: MÅNGA MÅNGA från supergoa supergänget.. ;).
Kommentarer: Tack tack för alla fina presenter. Tack för en superrolig och jävligt lyckad fest. Ni är BÄST!



























Dagen efter var pojkarna lite trötta.. (hm...jag med, men för allas skull fastnade jag inte på bild)




Mitt trötta UNDERBARA troll. Älskar dig!

Sammanfattning: Tre underbara helger med fantastiskt härliga människor. SKITKUL och jag är SUPERNÖJD. Känner mig bortskämd med så många perfekta vänner omkring mig. Kärlek till er alla!


Här sätter jag punkt.




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback