Tänk ändå om pengar växte på träd. Eller iallafall mitt träd.

Jag önskar att jag vann MASSA pengar! Är så shoppingsugen just nu att det kryper i mig. Vill ha allt jag ser hehe. Beställde faktiskt några få varor från H&M nyss. Behövligt för mitt välmående! Så nu kan jag lägga mig i min säng och sova skönt i natt. Först ska jag dock leta fram nått ur garderoben som jag kan ta på mig imorn. Inte så lätt för för det första så är det kaos i min garderob just nu och för det andra så är det aldrig nått som duger åt mig nu för tiden. Nej det där är fult, nej det där sitter helt galet. Ja hjälp vilka problem man kan ha va?! MÅSTE göra en stooorrensning i min garderob. Denna gång ska precis allt so aldrig används kastas eller skänkas bort. Hm..får nog bli redan till helgen jag sätter fart med det. Brukar ta sin dit det där.

Nej nu svamlar jag iväg igen. Godnatt gott folk!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman! kan gärna kolla på de kläderna du rensar bort :)

kram

2010-04-12 @ 22:49:54
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman! kan gärna kolla på de kläderna du rensar bort :)

kram

2010-04-12 @ 22:50:21
Postat av: Maja

En storrensning skulle vara på tiden för min del med. Dock är jag alldeles för lat;) Bättre att köpa en massa nytt istället för att försöka ha koll på det man redan har:) Haha!

2010-04-12 @ 23:24:29
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback