Tackar Gabbi för lite härligt kvällsgöra..;-)

År 2009 så..

Vilken klass gick du iTermin 4-5 på lärarutbildningen 
Vad hade du för hårfärg - Började som blond och avslutade som brunett
Hur lång var du - Var inte lång alls vad jag kan minnas
vem var du kär i - Henrik... eller... jo definitivt Henrik.. ;)
Hade du nån Pojk/flickvän - Pojkvän, ja!
Vad brukade du göra på fritidenPluggade, myste med alla omkring mig, läste, festade, tränade.... 
Vilka umgicks du medAlla som ville umgås med mig
Var allt Bättre då - Nej det vill jag nog inte påstå
Skulle du vilja gå tbx ditNej, men tack ändå! 
Har du förändrats - Ja, jag tror man gör det omedvetet och ibland även medvetet med varje år som går.

Nu:


Vilken klass går du i -  Då blir det termin 6 nu då
Vad har du för hårfärg - Ebenholtz svart
Hur lång är du? - Fan, fortfarande inte lång alltså, sorry
Vem är du kär i - Henrik.. eller... jo definitivt Henrik.. ;)
Har du nån Pojk/flickvän - Ja, pojkvän!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med nära och kära, läsa, träna, festa, shoppa...
Vilka umgås du med - Alla som vill umgås med mig
Hur ser du ut - Som jag tycker att jag alltid har gjort. Kanske en aning kurvigare (snällt benämnt) och mörkare i håret.

Har du:
Kysst någonJa
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - Nej
Ljugit för en bra vän - Har garanterat hänt nångång under mitt 25-åriga liv hehe.
Svikit någon - Nej, inget som gett några sviter vad jag vet

Vem:
Skrev du senast till på msnSara  
Kramade du senastHenrik
sov du hos senastTolkningsfråga (?)
Vill du vara just nu - Mycket och på många ställen
Ringde dig senastMika

Vad:
Drack du senast - Coca Cola (man skulle kunna kalla mig beroende)
Köpte du senast - Tvättmedel och skäljmedel från Johan på Ica.
Gjorde du igår - Pluggade, åt, solade, gjorde toalettbesök, sov....
ska du göra imorrnPlugga, packa, åka till Karlskoga, kalasa med tjejerna och älsklingen med flera.
Vill du göra just nu - Sova, det är nog snart dags.
Åt du senastSallad från Palermo
Är närmast dig som är rosa - Randen på mina glasögon is PINK

Kärlek :
Du är kär nu - Vore ju konstigt om jag nu svarade nej... hehe. Men det är omöjligt, JA!
Du har sårat nån så den började gråta - Inte vad jag kan minnas. Förhoppningsvis INTE
Nån har sårat dig så du börjat gråta - JA

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - JA
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - JA
Jag har smugut ut utan lov - Jag vet faktiskt inte om jag gjort det... nä tror faktiskt inte det.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Nej har nog heller aldrig hänt, eller vad säger du mamsen?
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Kanske, kanske inte... ;)
Jag har fuskat i ett spel - Jag hatar andra som fuskar på spel så jag tror bannemej inte det.
jag har struntat i ett prov - Nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - Tolkningsfråga (?)
Jag har druckit alkohol - Har hänt hehe
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt detKanske inte riktigt en heeel dag, men...ja..
Jag har vaknat gråtandeJa, fy fruktansvärt att vakna ur en dröm som får en att gråta.
Jag har somnat gråtande - Oh ja, tyvärr.

DÖDEN:
Jag hatar begravningarHatar nog snarare anledningen till begravningar. Kan annars vara en fin tillställning. Beror helt på!
Jag har sett någon dö - Beror på hur man ser det
Någon du har känt har nyligen som dött - Tyvärr ja


Detta var underhållning som höll mig vaken tills exakt nu när alarmet ringde och vi kan hämta sista tvätten som hänger på tork i källaren. Jisses va skönt det ska bli att sova sen!

GOOOODNAAAATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback