Stackars lilla Ida-Marie

En molande värk har snurrat i mitt bakhuvud hela dagen och tycks inte vilja ge sig. Och inte nog med det, både jag och min älskade sambo fick alldeles för ont i magen nu under kvällen. Kan det vara köttfärsen vi åt till lunch som inte riktigt var som den skulle?! Inte så bra i såfall för vi lyckades ju för ovanlighetens skull minnas att lägga undan i matlådor för morgondagen. :P Vart denna morgondagens matlåda kommer att avnjutas vet jag dock inte ännu. Kommer eventuellt att stanna hemma imorn, vårda mitt dunkande huvud och förhoppningsvis INTE ha ont i magen. Får kanske planera dagen med värktabletter och läsglasögon istället. Har ju trots allt en del att plöja igenom. Ingen rast och ro här inte när man inte mår som man ska. Varje ledigt tillfälle fylls med plugg, om inte annat tanken om, kring, inför, efter PLUGG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback