Snabba fakta

Det är så härligt när träningssuget är framme. Vilodag på schemat och jag är ändå sugen på att träna. Underbart! Dock blir det ingen träning idag för vi har en heldag i Karlstad. Hade lektion på förmiddagen, åt lunch med Henrik på Bergvik och nu sitter vi hemma hos Madde och har precis fikat lite. Ikväll är det DM-final här i Karlstad och Henrik ska förhoppningsvis leda grabbarna till seger. Jag och Madde får sitta på läktaren och heja på dem.

Imorn måste jag göra mina barnintervjuer som ska analyseras och diskuteras nästa vecka. Därefter ska vi till Kristinehamn och köpa trall till balkongen.

På lördag ska vi till Nykroppa och fira Svärmor och så är det SM-final på tv.

På söndag åker vi med Willemannen till Skara där Brorsan hämtar upp honom.

Japp det är väl min helg i korta drag. Svisch så är den förmodligen snart över och vi är tillbaka på måndagen igen. Men det gör inget... det får gärna gå fort nu fram till SOMMARLOVET. tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback