På besök i Karlstad

Sitter hos Madde (Padde) och har precis tittat på Lyxfällan. Första avsnittet jag sett då jag inte blir arg och skäms från topp till tå. De medverkande var genuint medvetna, skamsna och bedrövade över sina otroliga skulder de dragit på sig och som växt och växt och växt. Obegripligt, men begripligt jobbigt och ångestladdat.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tjejen här ska upp och jobba imorn så hon måste nog sova snart. Själv väntar jag på min kära sambo som är ute med några från nya laget och äter på ristorante och dricker öl. Personlig chaufför skulle man kunna kalla mig.

Imorn är det fredag. Härliga härliga fredag!! Då blir det lite ärenden på förmiddagen och grillat samt ett par glas vin till kvällen. Me and my boy!!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback