Oj, så hon svär den där Ida-Marie! Ja det är förjävligt!

Fan känner NADA motivation till spinningpasset ikväll, men måste ju masa mig dit. Hade hoppats på att Henrik skulle bli med även idag... men nej du... jag får visst knata dit själv om jag ska bli fit. Och fit vill jag ju bli. Gärna nu på en gång!!! Core imorn också. Hm... fan va tråkigt det är att träna när man inte har suget. Förra veckan var såååå mycket lättare. Men då hade jag ju som sagt sällskap dessutom. Gör en hel jävla del det!

Ja just.. jag klarade tentan!! FAN I HELVETE VAD SKÖNT!!!! 


Kommentarer
Postat av: J

Hehe nej jag har ingen aning om hur man varken får dit eller bort sånt :D Grattis till godkänt! Klarade mig jag med :) Kram!

2010-04-20 @ 16:54:41
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com
Postat av: gabriella,

GRATTIS! :D har ju läst vad orolig du vart över den så det måste ju vara underbart nu :)

2010-04-20 @ 21:09:39
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fan va gött att du klara tentan! Grattis!!! Kramar

2010-04-21 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback