Nu är utrymmet där uppe FULLT!

Nu tror jag att jag ger upp för idag. Eller iallafall för nu. Går inte in mer för tillfället!

Tackade ja till jobb imorn... OOPS... det är bra svårt att säga nej. Dels för att det är sååå kul att jobba och dels för att det ALDRIG är fel med en extra slant. Speciellt nu i sparande stund. Tror det är en ny klass jag får träffa imorn. Skojsigt!! Får hoppas att de är snälla mot mig tihi.

Vad är det för dag imorn? Hm... torsdag va? Kan ju vara bra att veta iallafall det när jag dyker upp imorn. Men då är jag förhoppningsvis mer på alerten än just nu. Ska bli skönt att träna sen så att jag får tänka på annat en stund.

                                                                                   fonologisk medvetenhet

                           språklig medvetenhet


whole language                        Läs- och skrivutveckling
individualpsykologi

                                         läroplanen

kursplanen                                                                                                     miljön





Kognitivisktika perspektivet               skola                                      



                                                                   GODIS                                 




Fanns iallafall ett vettigt ord med i detta kaos!!!!

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback