Mycket att göra, men inte mycket blir gjort!

- Tvätta
- Städa
- Färga Henriks hår
- Färga mitt eget hår
- Plugga
- Gå på spinning
- Fixa lite på balkongen
- Handla

Listan på allt vi tänkte göra idag, men sedan vi vaknade vid 11.20 så har vi suttit fastklistrade vid varsin dator. Så jag får nog göra vissa ändringar i dagens to-do-list.

- Tvättningen bokar vi in i veckan istället.
- Städningen hinner vi en annan dag.. :P (om vi inte får nått energiryck senare i eftermiddag hehe)
- Henriks hår ska absolut färgas idag. Får nog bli snart!
- Mitt eget hår kanske får vänta nån dag till.
- Plugga bör jag... men just nu har jag INGEN motivation.
- Spinningen är klockan 17 och den planerar jag att gå på sålänge jag hinner klart med Henriks hår. Får nog med Henrik också så då känns det lite roligare..:)
- Balkongen kommer absolut att bli lite finare idag då möblerna SKA packas upp.
- Handla är vi tvugna till då katterna behöver både mat och sand!!

Japp så kanske att vi får 4 av 8 tänka saker gjorda idag då. Inte illa hehe. Det är ju trots allt slapp-söndag.. ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback