Morgonstunden

Godmorgon!

Solen har smygit sig in med både värme och ljus i vårt hem. Detta gör det ju i varje fall lite enklare att kliva ur sängen när klockan ringer. Jag vet dock att tröttheten gärna smyger sig på den med efter ett tag. Känner mig själv och min kropp ganska väl så när jag säger att jag förmodligen kommer att somna en stund lite senare när jag ska försöka läsa så har jag med all säkerhet rätt. Att ta en tupplur är nog bland det bästa som finns. Jag sover aldrig så bra som just då.. ;-)

Jaha nu ringer älsklingens snooze för sista gången och tvingar honom att kliva ur sängen för att göra sig redo för veckans första skoldag. fy fan så var det måndag igen

Nej nu bör jag skynda på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback