Mest bara irriterad!!

Tentaresultatet har fortfarande inte kommit. Jäkligt jobbigt för de som inte klarar det (räknar in mig själv) att behöva få det så sent och så långt in i nästa kurs. Nära en ny tenta dessutom. Fan va tröttsamt. Gör ont i hela min stress-kropp.
Nu har jag fått i mig lite yoghurt och ska strax gå med min älskling och sola. Behöver det, speciellt som lite värme-terapi för min onda nacke. Därefter ska jag hem och läsa. Läsa Läsa Läsa. Desto mer jag läser denna vecka, desto mindre har jag att kämpa med till veckan. Låter både realistiskt och mycket skönt om jag nu lyckas vara så duktig!!
Och inte vet jag om det blir spinning idag heller.... SÅ JÄVLA TRÅKIGT ATT GÅ SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback