Livet och så lite tentatjat så klart!

Har pratat med flera av mina klasskamrater idag och kan lätta min ångest över att jag inte är ensam om att ha panik inför denna tenta. HUR SKA JAG KUNNA LÄGGA ALLT DETTA PÅ MINNET? Är frågan alla ställer sig. Men, än har jag några få dagar kvar att läsa på.

Mysig klass jag hade idag! Eller klasser ska man väl säga kanske. Hade 4:orna största delen av dagen, men hoppade sedan in i 2-3:an en liten stund. Underbart att vara ute och få en dos ibland. Då känner man liksom att man verkligen valt rätt yrke. Hade dessutom sån tur att jag stötte på mamma Åsa så jag fick krama och säga grattis. Hon hade ju med sig underverket dessutom, molly 1 månad. Tittade och petade lite på henne där hon låg och sov som en liten docka i vagnen. Jösses så sött!

Hm... kan inte låta bli att kika ner på mina naglar medans jag skriver. De är nymålade och det gick SÅDÄR idag kan man säga. Men jag orkar inte, vill inte, tänker inte göra om det. Det får duga som det är, punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback