Lite konstiga idéer ibland bara

Balkongmöbeln blev jättefin så nu längtar jag tills vi köpt blommor och filtar så det är helt klart där ute.
Slingorna syntes inte supermycket i Henriks hår, men det blir bra så tror vi!! Nyklippta frisyren passar honom i varje fall mycket bra.
Blev inget mer plugg än den stunden jag satt mitt på dagen. Får ta tag i det på nytt imorn. Skrev mest idag och imorn blir det läsa, läsa, läsa. Som vanligt kan man ju tycka om man läser min blogg ofta.. suck!
Nu ska jag lägga mig och sova. Kanske att jag flörtar lite med min sambo så att jag får spela nån omgång på hans telefon innan jag släcker. Är ju lite knasig sådär så att jag inte kan somna utan att läsa eller spela eller nått innan. Mitt sätt att varva ner... :P...
Alla kan vi ju inte vara lika... man får se mig som unik... eller kanske en aning knasig!!!


Akupunktur klockan 8 imorn bitti. Jippi.. :P.. Ångrar alltid att jag bokar in så tidigt, men samtidigt är det bra för då kommer jag upp i tid och därmed får mer tid till att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback