Kom tillbaka är du snäll!

För en timme sedan var jag såååå trött, men så tänkte jag att jag skulle se ett sista avsnitt av Top Model. Bara ett sista!! Och vips så var tröttheten som bortblåst. Kanske skulle behöva nån som sa åt mig att: Nej nu är klockan mycket, nu måste du gå och lägga dig. Annars orkar du aldrig upp imorn!
Då hade jag förmodligen sovit som en stock vid det här laget. Men, nu ska jag verkligen gå och lägga mig. Tröttheten kommer säkert ikapp mig tills jag landar på kudden iallafall. Måste plocka fram kläder, borsta gaddarna, pussa sambon godnatt och kanske spela några omgångar på hans mobil... tihi.. ;)...
06.30 ringer klockan imorn och då är det upp och hoppa som gäller. Dusch, kläder, make, håret, frukost och svisch iväg mot Åsenskolan och årskurs 4. Fan va kul!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback