Jag listar mig pigg

Jag får tacka Johanna för morgonens underhållande lista. Hittade den nämligen hos henne. Perfekt lagomt ansträngande, men ändå uppiggande, sysselsättning just idag hehe.

Brukar du komma i tid:
Försöker verkligen, men lyckas tyvärr inte alltid.
Vad hade du i din mun senast: Mjölk.
När mår du bra: När jag har mina nära och kära omkring mig.
När blev du fotad senast: Igår hemma hos svärföräldrarna tihi.
Hur känner du dig nu: Trött och seg
Kan du laga mat: Ja.
Vad pluggar du: Lärarprogrammet.
Vad tycker du om fötter: Är glad att jag har ett par PUNKT!
Är du smart: Det vill jag nog tro ja hehe.
Vad har du på dig: Leginns i svart glans, rosa/lila top, svart kofta, rosa mössa.
Är du aktiv i skolan: Tillräckligt hittills i varje fall.
Vad saknar du: Mycket och många.
När och varför grät du senast: Igår. Hm... det var nog på farfars begravning för nån månad sedan.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Ja jättebra.
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk.
Vad ska du göra i sommar: NJUTA!!!!! Vara ledig!!!!
Är du nöjd med ditt liv: Det finns alltid saker man önskar med sitt liv, men som det är just nu är jag jättenöjd!
Vad vill du jobba som: Ja som lärare då förhoppningsvis.
Har du tråkigt just nu: Hehe nja.
Vad gör livet värt att leva: Nära och kära!
Vad i livet ångrar du: Finns säkert flera saker, men inget jag tänker på nu i efterhand. LLivet fortsätter ändå.
Är du musikalisk: Älskar att sjunga PUNKT.
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: En i mängden skulle jag nog tro att jag uppfattas som.
Är du bortskämd: Om man tänker på alla jag har omkring mig och vad de tillför mitt liv så JA då är jag bortskämd.
Är du trött: Skulle man kunna säga.
Vad gör du imorgon: Ska till skolan, sedan blir det plugg och träning.


Nu ni kära vänner styr jag mot Skara. Kör försiktigt där ute snälla medtrafikanter så ska jag göra detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback