Ingen glad tjej just nu!

HELT FEL DAG ATT PROVA KLÄDER PÅ!!!!! fan kan man aldrig testa nått och tänka... åh, snyggt, det här tar jag!!

gjorde tabben att ta kort på mig själv i de olika outfits som jag skulle kunna tänka mig att ha i helgen. för då kan man jämföra korten och se bättre själv vad man passar/inte passar i. men det är inte lika intressant när man märker att allt ser för jäkligt ut på en.

*svordom*, vad ska jag nu välja att ta på mig?

min pojkvän skrattade åt mig när korten togs, för att jag såg så glad ut. ja, men ta kort nu då får du se. finns i såfall inget att skratta åt längre.

Stackars mig tänkte skriva stackars lilla mig, men det gör mig bara ännu mer deppig.

Låt morgondagen vara en bättre dag!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Ja absolut :) ser att du ska ut i helgen, KUL! :) & det hade jag också tänkt mig! :)hade tänkt o höra med dig om du ville med till gabbi på lörd? fast det kanske du redan hade tänkt dig, tihii :)

ha det bra!



Kramar! :)

2010-04-27 @ 18:15:34
URL: http://eliinkarlsson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha förstår det blev helt chockad ja med ;) men vill ha nys design men är så dålig på sånt :(

oki:) säg till när du har ett par säckar o gå igenom då:)

skulel vilja se outfit bilden du tog, tror du var super snygg ja:)

puss o kram gumman

2010-04-27 @ 20:59:02
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: gabriella,

sv: haha det är ju synd det ;)

2010-04-27 @ 21:00:37
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback