Det är dags för fredagsmys

Fick precis veta att tentaresultatet kommer vecka 16. Sicken besvikelse, samtidigt som jag nu slipper gå in och kolla flera gånger per dag. Ska försöka koppla bort det helt och koncentrera mig på nya kursen istället.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och nya kurslitteraturen. Gjorde ett lässchema igår och hoppas kunna följa det duktigt. Senare idag ska vi dock mysa till det med godis och nån bra film. Är riiiktigt godissugen nu vill jag lova. Blev ju inte överdrivet mycket under påsk så jag kan minsann unna mig lite nu i helgen. Det där med att unna sig är allt bra härligt hehe. 

Nej nu måste jag sätta fart med läsandet. Ha en underbar fredag mina vänner!

 


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Detsamma vännen :)

2010-04-09 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback