Charlestown

Jag är kvar i Karlskoga. Trivs liksom här tillsammans med Mamsen och Wille. Dessutom sov Henrik här natten till idag så jag har fått min kärleksdos så jag klarar mig ännu en natt utan honom. Men imorn blir det hemfärd. Behöver träffa mina bebisar där hemma, samt läsa in mig lite på nya kurslitteraturen. Dessutom har min prins gått med på att gå och bowla nån dag i veckan. Tokigt skoj det där!
Nej nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska bege mig in i drömmarnas värld.

Henrik: See you in my dreems. ÄLSKAR DIG!


Lillsessans operation är över och allt verkar ha gått precis som det var tänkt. Fasters älskling var dock väldigt trött för stunden, men snart ska hon nog vara sitt vanliga jag, full av energi som smittar av sig! Älskar dig mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha roligt att läsa om bowlingen för jag har också tjatat på min kära sambo om att jag vill bowla :D

2010-04-08 @ 11:13:02
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: tess

skönt att det verkar ha gått bra för snuttan.. hoppas det är bra med dig vännen, miss you! KRAM

2010-04-08 @ 13:56:40
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback