Vem blir idol 2009?!

Ja det dröjer nog innan vi får svaret på den frågan, men eventuellt får vi en glimt av den kommande vinnaren redan ikväll. Om en kvart är det nämligen premiär för Idol 2009 och glimtar från årets audition kommer att underhålla oss. Ser jag fram emot!

Imorn ska jag vara lite busig och stanna hemma. Förhoppningsvis missar jag inget viktigt och vinner några timmars läsning och lite sömn istället. Det är mycket värt för mig just nu det. Har kommit hem sena eftermiddagen på snudd till kväll både igår och idag så krafterna går på sparlåga nu. Behöver ladda batterierna helt enkelt.

Ska nog sätta mig med några tal nu för att lätta på högen inför morgondagen. Det gäller att hänga med i böckerna nu när det är 2 matematiktentor och 1 didaktiktenta denna kurs. Nej ni hörde rätt... 2+1=3... 3 TENTOR... galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback