v.37 avbockad

Japp ännu en skolvecka har passerat och helgen tar vid. SKÖNT!! Tvätt och myskväll imorn.... eventuellt lite småplaner för lördagen...men inget klart ännu... och sedan är vi tillbaka till söndag som följs av måndag och en ny vecka. Vecka 38.
Ska läsa och räkna lite i helgen så att jag hänger med ordentligt till veckan. Aldrig fel att ligga steget före så att man slipper läsa allt för mycket inför de kommande tentorna. Tentorna som alla fasar för...mig själv inräknad!! Men det ska nog gå bra får vi hoppas. 6 veckor dit så jag tar en dag, en uppgift och en vecka i taget!!

Ikväll ska jag på ljusparty hos Maria och sedan ska jag försöka hinna se lite av älsklingens träningsmatch mot Hagfors!!

Hörs HEJ


Kommentarer
Postat av: Cina

Tack! vad snäll du är! fast man känner sig mest tjock och otymplig... Jag var visst helt off på marken, såg inte dig och har fått flera såna kommentarer, att jag hade "fullt upp". :) Aja, syns säkert på nån innebandymatch framöver iaf.



Kramiz

2009-09-10 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback