I drömmen är det tillåtet att vara den man vill

När jag var yngre var Melrose Place en favoritserie. Jag följde den inte maniskt, men jag tittade mer än gärna när tillfälle gavs. Och nu har denna serie åter startat. Ny tappning, nya skådespelare och nya draman. Skeptism uppstod. Det är ju alltid lite känsligt att spinna vidare på en serie som redan gått med vinst. Men med tanke på hur mycket jag älskar nya 90210 så ville jag ju självklart ge även denna serie en chans. Och det kan nog absolut leda till ngt bra. Pilotavsnitt är ju alltid lite röriga, men nu när jag sett en liten bit av avsnitt två så känner jag mig mer bekant med rollfigurerna och kommer nog att fortsätta följa även denna serie.

Jag är verkligen galen i serier. Är en såndär toka som lever mig in i den värld som spelas upp framför mig och lever mig in i den karaktären som jag anser mig mest vara lik eller som jag helst skulle önska att jag vore. Haha helt sjukt va... men är man en dreamer så är man.

Jag är bland annat:
Hailey när jag ser One tree hill (mamma, snygg, sångare, underbart hem, underbara vänner osv... )
Susan när jag ser Desperate housewifes (mamma, flummig, klantig, rolig, vacker...)

Haha ja det finns nog fler, men för att nämna ett par..:).. Men ni kan vara lugna. När programmet är slut och tv:n avstängd så är jag mitt vanliga Ida-Marie igen (sambo, mamma till 2 katter, student, underbara vänner, underbar familj osv...)
Inget jag skulle vilja byta bort för allt i världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback