Tröttsamt opassande

Det är tidig måndagmorgon, jag har sminkat mig och ska bara göra iordning håret innan promenaden till bussen. Så långt kommer jag nog dock inte idag TYVÄRR. Illamående, yrsel och magsmärtor är ett faktum. Först tänkte jag att det bara är trötthet.... men sedan insåg jag att det knappast endast kan vara det. Det verkar inte vilja gå över utan snarare bara förstärkas. Var tvungen att iallafall sätta mig en stund för att vila. Ligga i fosterställning-positionen kommer förmodligen att passa mig idag om inte detta går över.

Vad kommer då detta att leda till?!!

Tankarna börjar vända och vri sig.... magsjuka? svininfluensa? eller är det min vanliga JÄVLA MAGVÄRK?!!

Börjar bli så trött på detta. Påverkar mitt liv när magen lever sitt eget. Och just nu har jag verkligen inte tid med detta. Hade behövt gå på denna lektion idag då jag satt som ett frågetecken igår när jag satt med uppgifterna. Inte bra!

Hm... nej nu ska jag samla kraft till att ta bort sminket igen (jippi) och sedan lägga mig. Ska man ta nån värktablett när man har ont i magen?!! I såfall vad?!! Äsch jag tror jag hoppar det... känns inte så lockande med nått intag just nu.... är rädd för att det bara ska vilja ut direkt.... :(

Det kan låta som att jag tycker synd om mig själv och det ska man ju få lov att göra, men just nu är jag mest bara SÅ JÄVLA ARG!!!!

(hade dessutom efter denna helg sett fram emot att träffa Johanna samt Johanna&Cissi igen, och så skulle ju jag och Madde ha lunchmys på stan... aldrig blir det som man tänkt sig)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback