Teknikens under

Utematte stod på schemat idag och det var ju i stort sett en trevlig lektion. Lite småkallt om händer och nässpetsen bara. Har börjat fundera lite över examensarbetet och har nu kommit på ett ämne som jag själv tycker vore intressant att undersöka. Får väl se vad det leder till, men känns iallafall kul att jag faktiskt fått en idé jag eventuellt kan spinna vidare på.

Idag har vi fått hem DISKMASKINEN. Anledningen till att detta ting fick skrivas i versaler är för att jag med säkerhet ska veta att jag själv sagt rätt. Har lyckats sagt till både vänner och familj att vi ska köpa en tvättmaskin vilket alltså är fel. Det kommer iofs med tiden det med, men nu har vi alltså köpt en DISKMASKIN. Vit, fin och framförallt... mycket efterlängtad. Jag är absolut inget för att diska. Det brukar vi säga är Älsklingens arbetsuppgift. Jag gör gärna mycket annat bara jag slipper det. Detta bidrar ju till en hel del dåligt samvete som nu kan strykas från min vardag. Och älsklingen får mer tid över till annat. Som att.... hm... ge sin flickvän lite massage till exempel?! ;)

A wonderful idea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback