Snart är det jul, här i vårt hus....

Har haft en kanonhelg. Ska försöka hinna lägga upp lite bilder inom kort så ni får se vilka som förgyllde min helg. Nu är det dock Måndag igen och jag är tillbaka i skolan. Slutar så sent som tre idag vilket innebär att jag kommer hem tidigast klockan fem. Jisses det känns drygt. Blir hem, äta och sova. Mer kommer jag inte att orka. Är i behov av att läsa och räkna dock så eventuellt är det skolböckerna som får den lilla tid jag har över. Hm... om dagarna rullar på så hr ja då är det minsann snart jul. Kanske dags att börja fundera över julklappar? :P




Kommentarer
Postat av: J

Känns som en bra idé :D

2009-09-07 @ 15:47:42
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej inga julklappar än va? :)

Då är det ju vinter snart...buhu...men iofs vi har ju inte haft någon sommar o prata om.



Ha d fint

//K

2009-09-08 @ 18:57:16
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback