September is the shit

Mamma som jag är så har jag denna morgon torkat spyor och dukat fram frukost åt bebisarna. Inte illa att jag hinner med allt innan jag går till bussen. Förvånad över mig själv faktiskt, men det är klart A mum´s got to do, what a mum´s got to do...ni vet!!

Jag har ju glömt att välkomna September och det gör jag faktiskt med glädje eftersom det innebär Filipstadsmarken, marknadsgodis, minisläktträff och fest med gänget! Sedan skulle jag även önska lite sol och därmed värme, men det brukar vara en svårare önskan att uppfylla har jag märkt.



Hittade denna bild som påminner mig om min lilla katt Lisa som jag hade när jag var yngre. Underbar liten sötnos.


Kommentarer
Postat av: Karin

Bebisar? Vad har jag nu missat?



Ja hoppas ni får lite sol, har väl vare på F-marken 1-2ggr i mitt lilla liv men det va trevligt. Jessica prata om marken igår o då blev man ju lite sugen.



Ja tack, jag har tvättstugan idag så det blir inte så spännande :)



Kram

2009-09-02 @ 09:08:07
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback