Sagt och gjort

Precis som jag sa så låg jag mest ner hela dagen igår. Sov, vilade, jämrade mig lite och vilade ytterligare. Detta gjorde att jag framåt kvällen blev aningen rastlös i kroppen och när det var dags att sova så ville inte kroppen alls vila längre. Den ville vrida och vända på sig.... tankarna ville fara iväg mot allt möjligt otäckt och tröttheten tog liksom aldrig över. Såklart gjorde den det till slut, men då vill jag inte ens veta vad klockan var. För att komma till resultatet av detta så kan jag sammanfatta det till TRÖTTHET. Är dessutom arg på min mage som inte vill sluta göra ont. Dumma mage!!

I natt när jag låg och tänkte (mot min egen vilja då vill säga) så fick jag sånna där panikkänslor i hela kroppen. Jag har fått en släng av klaustrofobi...  Detta visade sig ganska starkt när jag fastnade på en offentlig toalett i mitt i city för någon vecka sedan. Inte alls trevligt. Kände genast hur syret började ta slut och att jag började bli tillräckligt stark för att sparka mig genom dörren om så skulle bli ett måste. Nu lyckades jag till slut krångla mig ur denna toalett och bestämde mig snabbt för att aldrig återvända. Men usch va otäckt det var.
Samma känsla uppstod när jag satt kvar i bilen medan älsklingen hämtade ut ett paket på Ica för några dagar sedan. Fick koncentrera mig på min andning och tänka att det bara var att öppna dörren så skulle jag vara fri (Till historien hör alltså att bilen låste sig och larmet satte igång vilket hade inneburit att jag hade gjort en hel del väsen kring mig om jag öppnat bilen där och då).

...USCH...och...FY...

Stora härliga utrymmen med mycket syre att tillgå... det är härligt det!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback