Palma de Mallorca

Fasters favoriter satte sig igår morse för första gången på ett flygplan som skulle ta dem mot Spanska ön Mallorca. Och när de hade landat fick farmor ett sms om att de hade kommit fram och då skulle kolla in poolen. Tänk va härligt... kolla in poolen. Jag önskar så att jag vore där tillsammans med dem just nu. Idag ser jag framför mig hur de ligger vid någon utav hotellets pooler och njuter. Njuter av sol, bad och semester.

När jag kollade väderprognosen på SMHI så ska det tydligen regna och åska på Mallorca ända fram till torsdag, men det tror vi inte på. Jag tror de har kanonfint, stor härlig sol och underbart badväder.

Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg utomlands nästa år. Känner att jag skulle må bra utav det. Behöver den energin som en utomlandsresa ger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback