Oerhört underbart med helg

Lyxtorsdag: Cider och choklad. Hehe ja jag brukar vanligtvis inte ta mig en cider bara sisådär, men det hände en liten olycka efter besöket på systemet. När jag och bröderna Stjernberg ska kliva ur bilen så upptäcker vi att det droppar från ena påsen. Jovisst då har en av mina favoritcider gått sönder. Ett hål rakt in i burken. Det var inget annat än att hälla över drycken i ett glas och smaka av. Underbart gott!



Lektionen vi hade idag var nästan olidlig. Tankarna försvann kring annat redan från start och mot slutet tog tröttheten över och jag och Lina höll på att storkna av skratt. Sådär nästan jobbigt när man inte kan sluta och knappt får luft haha... ojojoj!!! Men kul va dé!!!

Imorn ska det städas och skuras. Anländer en ny damsugare imorn så nu blir det aningens lättare att få golven rena... hoppas vi hehe.

Nä.....MAT... har inte orkat fixa nått medan Henrik tränat så nu blir det en sen kvällsmat och sedan sängen. EFTERLÄNGTAT!!

Godnatt!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback