Min dag som den har varit och kommer att bli

En händelserik fredag blev det. Sovmorgonen blev inte så lång. Nio kom älsklingen hem från sitt kemiprov och då kände jag mig tillräckligt pigg för att kliva upp. Sedan har vi plockat lite här hemma, jag har solat, tittat på Greys och nu har vi precis fått i oss lite lunch så att vi orkar med nästa fredagssyssla. Det blir att ta fram sax, rakapparat, färgskål och pensel. Här ska klippas och färgas. Och sedan är det ju dags för första hemmamatchen för säsongen. LFIBK - Lidköping och vi hoppas ju självklart på en seger för pojkarna på hemmaplan.

Imorn ska vi äntligen få njuta utav en sovmorgon tillsammans. Var ett tag sedan vi gjorde det. MYS på hög nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback