Mål att sträva mot

Jag glömde ju en viktig sak att nämna.

Nästa vecka...när jag förhoppningsvis (oerhört förhoppningsvis) mår bättre så ska jag med all min kraft verkligen försöka att börja röra mer på mig igen. Det är svårt att ladda för ett pass när man kommer hem på eftermiddagen trött som aldrig förr. Jag hinner knappt med det jag ska... som att äta, plugga, duscha, plocka fram kläder till dagen efter. Svisch så är det sängdags igen. Måste ju lägga mig så extremt tidigt för att orka upp på morgonen nu. Men att puscha mig själv för en enkel promenad när jag kommer hem om dagarna. Det borde jag ju klara av. Det måste jag klara av!!

Skönt att vila

En sådan här godbit skulle ju garanterat motivera, om inte annat tvinga mig att ta dessa promenader hehe. UNDERBAR!!!

Nu ska jag försöka sova lite mina vänner. Sova och sedan vakna med en piggare mage (som ett enda knäpp med fingrarna).


Kommentarer
Postat av: Cina

Rolig grej... jag läste din blogg igår om att du och H varit och handlat. Inatt drömde jag att jag var i en stoor affär och träffade er där och med er hade ni vääärldens sötaste hund! inte helt olik den som du lagt upp bild på :)



Hoppas du mår bättre snart. kramiz

2009-09-16 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback