Ingen dum idé

Att jag gick från frisör till att börja läsa till lärare och alltså sadla om helt är absolut inget jag ångrar. Det är lärare jag vill och ska bli, det bara är så. Men det betyder inte att jag ångrar att jag gick frisör. Snarare tvärtom. Dels var det en underbar utbildning, en underbar tid och jag träffade många underbara människor. Och sedan är det ju en erfarenhet som jag alltid kommer att kunna dra nytta av i framtiden. Jag tycker fortfarande att det är kul att klippa, färga m.m. Och alla vill ju klippa sig... så det kommer jag att få göra hela mitt liv. Garanterat!!

Idag har jag verkligen gått in i rollen då jag har klippt Henrik och ska styla honom innan matchen. Och så sitter jag själv med färg i både hår och ögonbryn just nu. Ska eventuellt ta mina ögonfransar och nagga lite på luggen sen dessutom. Får se vad det bliver...




Kommentarer
Postat av: Karin

Spännande, kommer "efter-bilder" hoppas jag så man får se de fina resultatet?

Hoppas du haft en bra helg :)

Kram K

2009-09-27 @ 08:03:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback